De ce noi?

Nu suntem experți în orice. Am ales să acoperim câteva domenii unde, prin perfecționare continuă, devenim, zi după zi, din ce în ce mai buni. Asta contează în business, cu adevărat. Iată câteva dintre lucrurile pe care le-am învățat, în călătoria noastră de până acum:

organizare.

Ne dorim să oferim clienților noștri predictibilitate: să știe care sunt pașii următori, ce au de făcut, cât îi costă, care sunt scenariile de rezervă etc. Ca să putem oferi astfel de lucruri, urmăm, intern, reguli de organizare ce ne permit să optimizăm atât timpul nostru, cât și timpul clienților noștri. Încercăm, în mare măsură, să anticipăm problemele pe care le ridica mandatele primite de la clienții noștri.

 

tehnic.

Cei mai mari consultanți din aria noastră de activitate sunt acei oameni care, pe lângă drept, cunosc, tehnic, cum se construiește și cum funcționează afacerea ori tehnologia pe care o au în față. De aceea, investițiile constante în dezvoltarea cunoștințelor tehnice ale membrilor echipei noastre sunt printre cele mai importante valori pe care le putem crea.

focus.

Dezvoltăm, intern, moduri de organizare care oferă membrilor echipei relaxarea de-a lucra fără să fie, mereu, întrerupți de telefoane, emailuri sau conversații externe. În acest fel, ne asigurăm, spre exemplu, că un contract nu e realizat din 17 segmente de text create în câteva zile, printre conversații diverse, ci într-un timp în care ne putem concentra, cu adevărat, la contractul în sine și la problemele pe care le ridica acesta.

 

detalii.

Ne concentrăm pe detaliile importante. Pe claritatea comunicării cu clienții, pe indicatori de fluență în munca de zi cu zi a membrilor echipei, pe crearea unei culturi interne prin care colegii noștri să fie motivați să livreze corect și la timp. Toate aceste lucruri fac diferența, chiar dacă, pentru ochii unui client, rămân de cele mai multe ori invizibile.